ghost.raider

ghost.raider

ghost.raider
Generálními opravami palivových nádrží se věnujeme 9 let a neustále opravy zdokonalujeme
a vymýšlíme nové metody oprav palivových nádrží podle složitosti opravy
Opravujeme palivové nádrže jak na automobily tak na motocykly a to způsobem:
- opískováním
- opravou prorezavělých a vyrezlých částí
- pozinkováním
- odmaštěním
- odrezením
- vylitím kačučukovou hmotou
- přípravou pod lak
- pokud je zájem, zajišťujeme i lakování nádrže u jednoho z nejkvalitnějších lakýrníků
Naše práce je pečlivá, kompletní a bez reklamací.
Každé nádrži se věnujeme individuelně a to tak, aby každý zákazník byl spokojený
Na opravené nádrže dáváme záruku po dobu 10ti let

OPRAVA VYREZLÝCH A PROREZLÝCH MOTOCYKLOVÝCH A AUTOMOBILOVÝCH PALIVOVÝCH NÁDRŽÍ. DÁLE ODMAŠTĚNÍ, ODREZENÍ A VYLÉVÁNÍ KVALITNÍ KAUČUKOVOU HMOTOU

AA.jpg
usaaae.jpg
ussa2.jpg
184-the-mother-road.jpg
ced.jpg
103_105.jpg

MOTO-STOP >>>GHOST.RIDER<<< BEZSTAROSTNÁ JÍZDA S OŠETŘENOU PALIVOVOU NÁDRŽÍ PROTI KOROZI A ODSTRANĚNÍ KOROZE

AKTUALIZACE DNE 29. SRPNA 2018

 

PALIVOVÉ NÁDRŽE NA OPRAVU PŘIJÍMÁME

POUZE DO 15. ŘÍJNA 2018.

PO TOMTO DATU A OPRAVĚ PALIVOVÝCH NÁDRŽÍ DODANÝCH

DO 15. ŘÍJNA 2018

UKONČUJEME TUTO PRÁCI A TO VEŠKEROU,


KTERÁ JE NABÍZENÁ NA TÉTO STRÁNCE.

ČINNOST UKONČUJEME S DESETILETOU ZKUŠENOSTÍ

A JIŽ VYPRACOVANÝM POSTUPEM PO DOBU

V PRŮBĚHU TÉTO ČINNOSTI.

 

POKUD BY MĚL NĚKDO ZÁJEM TUTO ČINNOST PROVOZOVAT,

ZAUČÍME, ZAŠKOLÍME A PŘEDÁME VEŠKERÉ KNOW HOW

I VLASTNÍ PATENTY K TÉTO PRÁCI.

PŘEDÁNÍ TÉTO ČINNOSTI BUDE PRÁVNĚ ŘÁDNĚ OŠETŘENO.

NA DALŠÍ INFORMACE – FINANČNÍ ODMĚNA

ZA PŘEDÁNÍ, ZAUČENÍ, ZAŠKOLENÍ A PŘEDÁNÍ KONTAKTŮ

S TOUTO PRACÍ SPOJENÝCH A MĚSÍČNÍ PŘÍJEM

Z TÉTO ČINNOSTI ODPOVÍME MAILEM.





AKTUALIZACE 27.07.2018

UPOZORNĚNÍ:

POKUD MÁTE VYLITOU NÁDRŽ KAUČUKOVOU HMOTOU

OD JINÉHO ZHOTOVITELE, NEŽ-LI OD NÁS

A JEHO PRÁCE SE VÁM NELÍBÍ, NEPŘIJÍMÁME

JIŽ TAKOVÉTO NÁDRŽE K OPRAVĚ - TEDY

ODSTRANĚNÍ PŮVODNÍHO KAUČUKU

A NÁSLEDNÉHO VYLITÍ KAUČUKOVOU HMOTOU,

VZHLEDEM K TOMU,

ŽE PRO NÁS TATO PRÁCE JE VELICE NÁROČNÁ

A ZÁKAZNÍKY NEOHODNOCENÁ A V PŘÍPADĚ

JAKÉHOKOLIV PROBLÉMU

S PRVOTNÍM VYLITÍM OD NĚKOHO JINÉHO

NEŽ OD NÁS A ZÁKAZNÍK POTÉ POŽADUJE

OPRAVU OD NÁS A NE OD TOHO,

KDO NÁDRŽ VYLIL ŠPATNÝM ZPŮSOBEM. 

NÁSLEDNĚ TAKÉ ZÁKAZNÍCI POŽADUJÍ ZÁRUKU NA TAKOVOUTO OPRAVU. 

DÁLE NEPŘIJÍMÁME NÁDRŽE VYLITÉ JAKOUKOLIV BARVOU. 

V PŘÍPADĚ VYLITÍ EPOXIDEM - DOBA ODSTRANĚNÍ EPOXIDU

Z NÁDRŽE JE DLOUHODOBĚ NÁROČNÁ

A I PŘES DLOUHODOBÉ

MÍCHÁNÍ ZŮSTÁVAJÍ UVNITŘ NÁDRŽE ZBYTKY,

KTERÉ SE NÁSLEDNĚ MUSÍ PŘELÍT

PO DALŠÍM POUŽITÍ CHEMIE KAUČUKOVOU HMOTOU

A VZHLEDEM K TOMU, ŽE ZŮSTÁVAJÍ

V NĚKTERÝCH MÍSTECH ZBYTKY EPOXIDU,

NEVÍME ZDA EPOXID BUDE DLOUHODOBĚ PŘILNUTÝ,

ČI ZDA SE POSTUPNĚ ODDĚLÍ. 

PROTO ÚČTUJEME U TAKTO ZNEHODNOCENÝCH

NÁDRŽÍ 300 KČ ZA 1l NÁPLNĚ.

A TUTO PRÁCI PROVÁDÍME BEZ ZÁRUKY. 

POUZE PO OSOBNÍ DOHODĚ SE ZÁKAZNÍKEM 

.....................................................................................

U MALOOBJEMOVÝCH NÁDRŽÍ JAKO JE NAPŘÍKLAD

STADION 11 A RŮZNÉ MOPEDY MALOOBJEMOVÝCH

NÁDRŽÍ DO MAXIMÁLNÍHO OBSAHU 3 l BUDE ÚČTOVÁNA

CENA NIKOLIV ZA LITR OBSAHU NÁDRŽE,

ALE MINIMÁLNÍ CENA VYLITÍ NÁDRŽE

KAUČUKOVOU HMOTOU VE VÝŠI 500 Kč 

.........................................................................................

NÁDRŽE JAWA VILLIERS, JAWA SPECIAL !!!!POZOR!!!!

A NÁDRŽE JAWA, KTERÉ JSOU SLOŽENÉ ZE TŘÍ DÍLŮ

JE ZAPOTŘEBÍ PŘED POVRCHOVOU ÚPRAVOU CHROMOVÁNÍ

ZKONTROLOVAT V MÍSTECH SPOJŮ

NAFOUKNUTÍM NÁDRŽE A ODZKOUŠENÍM

VZHLEDEM K TOMU, ŽE V MÍSTECH, KDE SPOJE PŘESAHUJÍ

JIŽ V NĚKOLIKA PŘÍPADECH

BYLY OTVORY, KTERÝMI PROLÍNALA KAPALINA

A TOTO BYLO ZJIŠTĚNO, AŽ PO PŘIVEZENÍ

JIŽ NACHROMOVANÉ NÁDRŽE

K NÁM NA VYLITÍ KAUČUKOVOU HMOTOU.

TYTO NÁDRŽE JSOU JIŽ NACHROMOVANÉ,

TAKŽE SE NEDAJÍ V MÍSTECH PROLÍNÁNÍ LETOVAT

A TO Z DŮVODU, ŽE BY BYL POŠKOZEN LETOVÁNÍM

CHROM NA NÁDRŽI. TENTO TYP NÁDRŽÍ


!!!!PŘED CHROMOVÁNÍM ZKONTROLUJTE

NAFOUKNUTÍM NÁDRŽE A PONOŘENÍM DO VODY,

ZDA NĚKDE Z NÁDRŽE NEUTÍKAJÍ BUBLINKY

A V PŘÍPADĚ PROLÍNÁNÍ NÁDRŽE -

NÁDRŽ ZALETUJTE PŘED CHROMOVÁNÍM V MÍSTECH, KDE PROLÍNÁ!!!!!
.......................................................................................................
........................................................................
...........................................




NOVÉ AKTUALIZACE DNE 28.12.2017

TERMÍNY GENERÁLNÍCH OPRAV PALIVOVÝCH NÁDRŽÍ

 

Termíny dokončení generální opravy palivových nádrží

nelze určit předem,

vzhledem k tomu, že před opískováním a popřípadě

i odšroubování částí nádrže

se dá určit čas opravy, což je též

i podmíněno zákazníky,

kteří jsou předešlí před dodáním palivové nádrže.

Pokud je zákazníků před dodáním již zmíněné

nádrže více,

není možné tyto zákazníky předbíhat

a generální opravy palivových nádrží

se musí provádět postupně tak, jak nádrže přicházejí.


 

Pokud některý ze zákazníků požaduje

a pro něj nezbytně nutné

pro provoz vozidla, které nezbytně potřebuje

ke své činnosti

je možné za expresní příplatek vzhledem k tomu,

že tato oprava probíhá i mimo pracovní dobu tuto

palivovou nádrž opravit dříve, avšak nesmějí být

touto opravou poškozeni zákazníci, kteří

palivovou nádrž na opravu dodali dříve.

 

 

 

PALIVOVÉ NÁDRŽE NA AUTOMOBILY DODEJTE PROSÍM

NA OPRAVU OČIŠTĚNÉ, BEZ NÁNOSU GUMOASFALTU

(MŮŽE BÝT NA NICH BARVA), AVŠAK NEDOPORUČUJEME

NÁDRŽE PŘED OPRAVOU NECHÁVAT LAKOVAT

A TO I PRÁŠKOVOU BARVOU (KOMAXIT),

VZHLEDEM K TOMU,

ŽE SE NÁDRŽ MUSÍ PŘED ZAPOČETÍM

GENERÁLNÍ OPRAVY

OPÍSKOVAT, ABY SE PROJEVILY VEŠKERÉ ZÁVADY

A PROREZLÁ MÍSTA NA NÁDRŽI.

 

 

PALIVOVOU NÁDRŽ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ

NEROZŘEZÁVEJTE

JAK TO NĚKTEŘÍ ZÁKAZNÍCI ČINÍ.

POKUD MOŽNO NÁDRŽ I KDYŽ JE HODNĚ

VYREZLÁ, VYČISTÍME

A ODREZÍME BEZ TOHO, ANIŽ BY NÁDRŽ

MUSELA BÝT ROZŘÍZNUTÁ

A POPŘÍPADĚ SILNĚ PROREZAVĚLÉ ČÁSTI

NÁDRŽE VYSADÍME NOVÝMI ČÁSTMI.

POKUD UZNÁME, ŽE JE NUTNÉ NÁDRŽ ROZŘÍZNOUT,

TUTO NÁDRŽ ROZŘÍZNEME ODBORNĚ TAK,

ABY NEBYLY NARUŠENY VNITŘNÍ ČÁSTI

A TRUBIČKY V NÁDRŽI

A NÁDRŽ ODBORNĚ SVAŘÍME.

 

 

POKUD JSOU ŠROUBY PALIVOMĚRU U NÁDRŽÍ,

KTERÉ MAJÍ ČERPADLO PALIVA

ŠROUBY OBALENY REZEM,

TYTO ŠROUBY NEPOVOLUJTE

A NECHTE TOTO OTEVŘENÍ NÁDRŽE

NA NÁS, JINAK MŮŽE DOJÍT K ZALOMENÍ ŠROUBŮ

A TÍM I NÁROČNĚJŠÍ PRÁCE PRO NÁS NA OPRAVU.

POKUD NÁDRŽ ZASÍLÁTE POŠTOU ZABALTE

JI DO IGELITOVÉHO PYTLE,

VZHLEDEM K VÝPARŮM Z NÁDRŽE

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

POKUD VÁM NEBUDOU NĚKTERÉ Z TĚCHTO INFORMACÍ

SROZUMITELNÉ, KONTAKTUJTE NÁS PROSÍM

NA TELEFON

ČI MAIL A ZAŠLETE NÁM FOTA PALIVOVÉ NÁDRŽE

Z VÍCE STRAN, ABYCHOM VIDĚLI ROZSAH

POŠKOZENÍ A ROZSAH OPRAV.

NA DOTAZY ODPOVÍME.

Tel. 606 856 996

Mail: ghost.raider@seznam.cz

Drive666@seznam.cz





AKTUALIZACE DNE 15.08.2017
PO DOVOLENÉ
OPĚT PŘIJÍMÁME ZAKÁZKY
NA GENERÁLNÍ OPRAVY PALIVOVÝCH NÁDRŽÍ.
NÁDRŽE MŮŽETE OSOBNĚ
PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ PŘIVÉST,
ANEBO ZASLAT POŠTOU. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


AKTUALIZACE ČTĚTE POZORNĚ

DOVOLENÁ
OD 15.07. - 15.08.2017

PALIVOVÉ NÁDRŽE, KTERÉ JSOU ZDE NA OPRAVU BUDOU JEŠTĚ DOKONČENY.
PALIVOVÉ NÁDRŽE, KTERÉ BUDOU
OD DNEŠNÍHO DNE T.J. 03.07.2017
DODÁNY BUDOU POSTUPNĚ OPRAVOVÁNY
AŽ PO 15.08.2017
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

.......................................................................................................................................................




PŘEJEME VŠEM NAŠIM ZÁKAZNÍKŮ KRÁSNÝ NOVÝ ROK 2017

AŤ VÁM VAŠE NÁDHERNÉ STROJE
TO ZNAMENÁ MOTOCYKLY A VOZY
I NADÁLE DOBŘE SLOUŽÍ.
A POKUD BUDOU NEMOCNÉ I VAŠE DALŠÍ STROJE
Z VAŠÍ SBÍRKY, POŠLETE JE K NÁM NA VYLÉČENÍ. 
GENERÁLNÍ OPRAVY NÁDRŽÍ STÁLE POKRAČUJÍ
A MŮŽETE SE NA NÁS KDYKOLIV OBRÁTIT. 


........................................................................................................



AKTUALIZACE 09.10.2015

7 LET OPRAV NÁDRŽÍ

OPRAVY AUTOMOBILOVÝCH A MOTOCYKLOVÝCH NÁDRŽÍ
A TO RŮZNÝMI METODAMI
A TECHNOLOGIEMI JAK JE U KAŽDÉ NÁDRŽE ZAPOTŘEBÍ.
PÍSKOVÁNÍ, OPRAVY PROREZIVĚLÝCH NÁDRŽÍ, ZINKOVÁNÍ NÁDRŽÍ,
ČIŠTĚNÍ NÁDRŽÍ + VYLÉVÁNÍ KAUČUKOVOU HMOTOU,
PŘÍPRAVA NÁDRŽÍ POD LAK,
ZAJIŠŤOVÁNÍ LAKOVÁNÍ NÁDRŽÍ
PODROBNÝ POPIS PRÁCE - JE UVEDEN NÍŽE




KONTAKT PRO OBJEDNÁVKY: 606 856 996

Nádrže je možné dodat i ve večerních hodinách dle domluvy

ADRESA JE UVEDENÁ V RUBRICE KONTAKT

Automobilové nádrže - veteráni

Motocyklové  nádrže

 

CENA ZA VYLITÍ NÁDRŽE KAUČUKOVOU HMOTOU ČINÍ

150 KČ ZA 1 LITR OBSAHU NÁDRŽE + 100 KČ ZA JEDEN DEN
VYMÍCHÁNÍ RZI
OBYČEJNĚ SE VYMÍCHÁVÁ JEDEN AŽ DVA DNY.

 

Popis práce:

 

Opravy palivových nádrží se skládají

z odmaštění, odrezení a vylévání 

palivových nádrží kaučukovou hmotou. 

Životnost minimálně 10 let.
 

Jedná se o opravu prorezavělých, vyrezlých

a netěsných palivových nádrží. 

Tento způsob ošetření nádrže je zejména 

vhodný nejen pro motocyklové nádrže,

ale  i pro automobily, které mají kovové nádrže 

a nejsou tak často v provozu, takže časem 

dojde k zrezivění vnitřku nádrže.

 

 

Po ošetření nádrže tato hmota zabraňuje 

zreznutí nádrže i když by se benzín rozložil

částečně na vodu.

 

Upozornění: po vylití nádrže kaučukovou hmotou

je nutné nechat nádrž cca 14 dní vytvrdnout na teplém místě,

nejlépe na slunci nebo u topení.

Až teprve poté je možno do nádrže nalévat pohonnou hmotu!

 

Dále - pokud máte v úmyslu nechat

motocyklovou palivovou nádrž

nakomaxitovat anebo pochromovat je bezpodmínečně

nutné toto učinit než nádrž přivezete nebo pošlete

na ošetření kaučukovou hmotou!

Opačný systém by Vám jak komaxit

(jedná se o vypalovací barvu)

tak chrom vnitřek nádrže poškodil.

Vzhledem k tomu, že se ke mě dostávají nádrže

s tímto úmyslem,

musím na toto upozornit předem.

 

 Nádrže ani nekomaxituji, ani nechromuji.

 

Při ošetření vnitřku nádrže jsem uskutečnil opravy 

a ošetření vnitřku nádrže kaučukovou hmotou

na motocykly: Ducati, Dněpr, Suzuki, Yamaha,

Honda, Harley Davidson a další.

A vozy:

 Aero 30, Tatra 603, Jaguar, Octavie, Alfa Romeo, Chevrolet, Cadillac, Ford, Mitsubishi, Porsche

ZIL - objem nádrže 170 l, Škoda MB, DKW a mnoho dalších.

Takže je možné opravit a ošetřit tímto způsobem

 jakoukoliv kovovou i plastovou nádrž na vozidlo.

V poslední době přibývají na opravu

i automobilové nádrže na naftu,

je tedy zřejmé, že i nekvalitní nafta,

ale i písek a další nečistoty

(zvláště u vozů typu: OFFROAD,

které trpí zátěží při jízdě

v pískových dunách)

může poškodit nádrž.

I s takovou nádrží si poradím.

 

Použití například pro:

 

-  Veškeré motocyklové nádrže

Automobilové veterány

-          Automobilové veterány 2.světové války

-          Nádrže vojenské techniky

a prakticky nádrže veškerých veteránů jak osobních

tak i nákladních.

- Lodní plechové nádrže

- Traktory

- Zemní technika

- Elektrocentrály

 

Oprava se skládá: odmaštění, odrezení nádrže, 

tlaková kontrola těsnosti spojů 

a případná oprava vyrezlých míst

 a dírek letování mosazí.

 Poté vylití kaučukovou hmotou.

 ----------------------------------------

 

O kaučukové hmotě:

 - Přípravek zamezuje tvorbě prachové rzi, 

která zanáší palivovou soustavu.

- Trvale utěsňuje průsaky "prožraných" palivových

 i olejových nádrží

- Preventivně ochraňuje před agresivními složkami benzínů

 


 

Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one