ghost.raider

ghost.raider

ghost.raider
Opravami nádrží se věnujeme 7 let a neustále opravy zdokonalujeme a vymýšlíme nové metody oprav nádrží podle složitosti opravy
Opravujeme nádrže jak na automobily tak na motocykly a to způsobem:
- opískováním
- opravou prorezavělých a vyrezlých částí
- pozinkováním
- odmaštěním
- odrezením
- vylitím kačučukovou hmotou
- přípravou pod lak
- pokud je zájem, zajišťujeme i lakování nádrže u jednoho z nejkvalitnějších lakýrníků
Naše práce je pečlivá, kompletní a bez reklamací.
Každé nádrži se věnujeme individuelně a to tak, aby každý zákazník byl spokojený
Na opravené nádrže dáváme záruku po dobu 10ti let

OPRAVA VYREZLÝCH A PROREZLÝCH MOTOCYKLOVÝCH A AUTOMOBILOVÝCH PALIVOVÝCH NÁDRŽÍ. DÁLE ODMAŠTĚNÍ, ODREZENÍ A VYLÉVÁNÍ KVALITNÍ KAUČUKOVOU HMOTOU

AA.jpg
usaaae.jpg
ussa2.jpg
184-the-mother-road.jpg
ced.jpg
103_105.jpg
NĚKTEŘÍ MOTORKÁŘI MAJÍ PŘEDSTAVU TAKOVOU, ŽE SI NECHAJÍ PRÁCI UDĚLAT BEZ ZÁLOHY. PRO NÁDRŽ SI PŘIJEDOU, NÁDRŽ NALOŽÍ DO AUTA A BEZ ZAPLACENÍ ODJEDOU.

DALŠÍ PŘÍKLADY NÍŽE:



INFORMACE, KTERÉ JSOU UVEDENY NÍŽE JSOU POUZE ILUSTRATIVNÍ TAK JAK JSME SE SETKALI
S NÁZORY MOTORKÁŘŮ:

VZHLEDEM K TOMU, ŽE OBČAS SE VYSKYTNE ZÁKAZNÍK, KTERÝ MÁ SMYŠLENOU
PŘEDSTAVU O CENĚ MÉ PRÁCE KONKRÉTNĚ:

- VYROVNÁNÍ NÁDRŽE
- KYTOVÁNÍ
- BROUŠENÍ
- DOROVNÁNÍ NÁDRŽE
- PŘÍPRAVA POD LAK
- LAKOVÁNÍ BARVOU
- LAKOVÁNÍ BEZBARVÝM VRCHNÍM LAKEM

UVÁDÍM TYTO INFORMACE:

MOTOCYKLOVÁ NÁDRŽ A JEHO SOUČÁSTI JSOU SICE MENŠÍ NEŽ VŮZ,
AVŠAK TÍM VÍCE PRÁCE JE NA TĚCHTO NÁDRŽÍCH.
VŠE DĚLÁM RUČNĚ, NEMOHU POUŽÍVAT ŽÁDNÉ NÁSTROJE JAKO JE BĚŽNÉ
U OPRAV VOZŮ.
LAKOVÁNÍ - NEJSEM LAKÝRA, ALE MÉ LAKY JSOU NA DOBRÉ  ÚROVNI
DOSTÁVAJÍ SE KE MĚ NÁDRŽE S ORIGINÁLNÍM LAKEM OD VÝROBCE
A K MÉMU ÚDIVU NEJSOU TAK PERFEKTNĚ NALAKOVANÉ JAK BY SE DALO OČEKÁVAT.

NAOPAK ODE MNE SE VYŽADUJE, ABY LAK BYL JAKO Z LINKY OD VÝROBCE.
COŽ PLNÍM A POKUD NALEZNU NĚJAKÝ NEDOSTATEK, OPRAVÍM JEJ.

PŘEDSTAVA ZÁKAZNÍKŮ JE TEDY TAKOVÁ, ŽE NEMUSÍ
PRAKTICKY NIC PLATIT, PROTOŽE NÁDRŽ
NA MOTOCYKL JE PŘECI MALÁ!!!!!
A NEDÁ PŘECI TOLIK PRÁCE!!!!!


S TOUTO PŘEDSTAVOU ZÁKAZNÍKŮ SE SETKÁVÁM CELKEM
NORMÁLNĚ A JAK JSEM JIŽ PSAL,
OPRAVY MOTOCYKLOVÝCH NÁDRŽÍ TÍMTO ZPŮSOBEM JSEM
JIŽ V MINULOSTI ZASTAVIL.

(Nádrže nyní pouze očistím, odmastím a vyliji kačukovou hmotou, pokud je však třeba, nechávám nádže i opískovat a nastříkám je antikorozní barvou)

ROVNÁNÍ A LAKOVÁNÍ NÁDRŽÍ BYLO JIŽ V MINULOSTI ZASTAVENO.
NÍŽE POPIS PRÁCE PROVÁDĚNÉ V MINULOSTI:

NA NÁDRŽI JSEM PRACOVAL 16 - 20 h U MÉNĚ POŠKOZNÉ NÁDRŽE A NĚKDY AŽ 100 h
 U HODNĚ ZBOŘENÉ NÁDRŽE.
SAMOZŘEJMOSTÍ JE, ŽE U HODNĚ ZBOŘENÉ NÁDRŽE ZÁKAZNÍKŮM NEÚČTUJI CENU V PLNÉ VÝŠI, KTERÁ BY MĚLA ČINIT 200 Kč/h, VZHLEDEM K TOMU, ŽE BY SE OPRAVA ROVNALA K CENĚ NOVÉ NÁDRŽE.

NENÍ TO OPRAVDU JEDNODUCHÉ JE TO RUČNÍ PRÁCE A TO BY SI MĚL KAŽDÝ UVĚDOMIT.
NAPŘÍKLAD: ZÁKAZNÍK MI DOVEZL NÁDRŽ NA MOTOCYKL KAWASAKI, KTERÁ BYLA TAK PROREZAVĚLÁ, ŽE JSEM NAPOČÍTAL 150 DÍREK PROREZLÝCH DO NÁDRŽE.
JEDNU DÍRKU PO DRUHÉ JSEM MUSEL VYLETOVAT
A TŘIKRÁT VYLÍT KAUČUKOVOU HMOTOU ABY DOŠLO K VYROVNÁNÍ SÍLY STĚN.
 CENA TÉTO OPRAVY MĚLA BÝT 5000 KČ, AVŠAK ZÁKAZNÍK MI TELEFONOVAL 
CELÝ ROZHOŘČENÝ, ŽE VÍC JAK 3500 KČ NEDÁ ZA OPRAVU A TO CHTĚL
JEŠTĚ NÁDRŽ NALAKOVAT A NA ZAKÁZKU NECHAT VYROBIT
 POLEPY NA NÁDRŽ DLE ORIGINÁLU. TAKŽE JSEM NÁDRŽ VYLETOVAL
VYREZLÉ OTVORY A VYLIL TŘIKRÁT KAUČUKOVOU HMOTOU
A NÁSLEDNĚ ODESLAL BEZ LAKOVÁNÍ A POLEPŮ ZA CENU, KTEROU JSEM RESPEKTOVAL.
NADÁLE TÍMTO ZPŮSOBEM JEDNAT NEHODLÁM
A NEBUDU SE PODROBOVAT TAKOVÉMU JEDNÁNÍ.
JSOU VŠAK Z VĚTŠINY TACÍ ZÁKAZNÍCI, KTEŘÍ MOU PRÁCI
 OHODNOTÍ DLE DOHODY A JSOU SPOKOJENI.



DĚKUJI ZA POCHOPENÍ

MILOŠ

 
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "2162"
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one